2014. május 13., kedd

Régi, mégis új táska


Kezdem azzal, hogy azért régi, mert  megunt elhasználódott farmer darabokból készült.
Egy új munkámhoz kerestem anyagokat,amikor a kezembe akadt egy doboz amibe több féle farmer darab volt.
Egyből beindult a fantáziám, rakosgattam ide-oda, mind a puzzle-t, végül arra jutottam,hogy ebből csak egy, na mi más, mind egy táska lesz.
Táska merevítőre felrajzoltam a tervezett formáját, kis textil ragasztóval rásegítve egyenként rárakosgattam a farmer darabokat,és szabad gépivel egymáshoz varrtam.
Táska hátára rávarrtam egy zsebet kivülre,és különbőző textil cimkékkel kicsit fel turbóztam.


A táska elejével voltak gondjaim,mert akár hogy néztem,forgattam,kevés volt az anyag.
Még az is eszembe jutott, ( lökött foltvarró módjára) hogy az egyik farmeremnek levágom a szárát, jó lesz nyáron bermudának! :)
De ekkor beugrott, hogy van egy csomó anyagvégem,ezzel fogom kipótolni a hiányzó részeket.
Piros bélés került bele négy zsebbel,és a füle is a bélés anyagból került ki.
Igy van egy újabb szuper pakolós tatyóm, de a betervezett munkához még nincs anyagom, tehát megint beleásom magam a " rongyaim" közé! :)


2 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Remek lett, bár minket farmerrel könnyű megvenni... :o)
Mutatós minden részlete, a színek is csodásak!

Kriza írta...

és lesz még egy új táskád :-) szuper lett!