2011. január 19., szerda

Rendrakás..vagy még sem?

Fellelkesülve több blogbejegyzésen,elhatároztam,hogy új év új élet alapon,én is rendbe hozom,igen csak összekuszálodott,varrós,kötős.horgolós.stb...birodalmamat.
De!!! A pakolás elején, egy dobozba / hát ebbe meg mi van?!/ találtam maradék süthető gyurmát.
Azonnal be indult a fantáziám,hogy mit is lehetne összehozni,egy kicsi zöld,és még kevesebb pirosból,mert úgye nem dobunk ki semmit!:o)
Végül is ilyen cippzár végére való mütyürkék születtek.
Ja!!! A rendrakást átütemeztem holnapra,ha csak nem találok megint valamit,amit azonnal fel kell dolgozni!:o))

10 megjegyzés:

Julcsi írta...

Eh, te rendetlen nőszemély:)))
Vajon honnan ismerős a szitu???:)

Margó írta...

..Csak nem te is jártál már igy?:o)

BORI írta...

...akkor gyere hozzám is "sütni", mert én is találtam gyurmát.....ja, és egy egész átlátszó doboz van mindenféle "talált tárggyal", ami "jó lesz még valamire".....

a Matula ikrek írta...

Simán megérte a halasztás, és végülis, ha mindennap el is fogy valami maradék, előbb-utóbb rend lesz! ;o)

Margó írta...

Borika!
Akkor neked is van sütni valód!:o)
Egy cipős doboznyi mindenféle azért már összejött,egyelőre nem tudom eldönteni,hogy mi megy a selejtbe,és mi marad.:o)
Matula ikrek!
Köszi a biztatást,én is ebben reménykedem!:o)

bruercsi írta...

Tök jók lettek!! Nem is tudom melyik tetszik jobban!!

F.Gina írta...

A négylevelűek remekek, remélem, találsz mást is :))

Mehike írta...

Húúúúúú,de nagyon jól néznek ki. Még a végén nekem is kell ilyent csinálnom :-))

Margó írta...

Köszi Lányok!
Rendrakás bizonytalan időre elhalasztva,mert befejezésre váró apróságokat is találtam!:-)

Strugamano írta...

:)))