2012. január 17., kedd

Baglyos táska

Imádom a baglyokat!:)
Van baglyos szobrocskám,kulcstartóm,fülbevalóm,neszeszerem,eljött hát az ideje,hogy táskám is legyen.
Az anyagot tavaly vásároltam Birminghamban,de egészen a mai napig csak rakosgattam,nézegettem.
Illetve tervem is volt a táskához,csak valahogy mindig más jött közbe.
De most végre a tervből valóság lett,és megszületett az első 3D -s baglyos táskám!:))
Jöhet a Tavasz. Új táskával várom!:))

                                                  féloldalról.......


                                                     szemből......


                                                    ..és belülről

9 megjegyzés:

BORI írta...

Aha! Ezért voltál mostanság elfoglalva!!! :) Nagyon jóóóóóó!
Akkor most a macik le lesznek cserélve???

Kriza írta...

széééééép! :-))

Margó írta...

Köszi Lányok!:)
A macik természetesen maradnak,igy legalább nem unatkoznak. Már jól össze is barátkoztak a baglyokkal!:))

a Matula ikrek írta...

Nagyon jó formája lett, és az a bagolygyűjtemény...murisak! :o)

Lonci (Győr) írta...

Nem vagy egyedül:-))) Én is szeretem őket, csak én filcből alkottam meg őket!
Nagyon jó lett:-)))

bruercsi írta...

Hát ezek a baglyok! Csoda pofák! Irtóra Alfában vannak! Szuper táskád lett!!!

lomaquilt írta...

Nagyon jó a táskád! Egy baglyot nem szoktál véletlenül hordani benne?

Vargáné Mária írta...

Nagyon tetszik, szépek az anyagok (nemcsak a baglyos), amikből varrtad.
Megérte a rákészülődés!

Névtelen írta...

áááá nem vagyok irigy kicsit sem...
de azért a szives baglyot le stipitopiznám!! :-)puszika! Mariann/pipoci