2012. február 29., szerda

Újabb kísérlet.

Nagyon rákattantam a szabad gépi tűzésre. Pár éve szerettem bele ebbe a technikába,azóta is gyakorolom,több kevesebb sikerrel.
Rengeteget bontottam,hol azért mert az anyag összegyűrödött,vagy a varrás nem volt egyenletes.
De nem adom fel!:) Napokban kezembe került pár saját festésű molinó, és volt köztük egy kb. 70x70 darab
amitől rögtön lázba jöttem,hogy nosza ezen lehet gyakorolni. De végül a gyakorlásból kialakult egy kis falikép,
amibe persze van hiba,de a hibáival együtt úgy látom,hogy ez már talán jobban sikerült.
Sajnos a kép nem adja vissza az eredeti szint,akárhogy is igyekeztem,de azért néhol látszik,hogy a sárga árnyalataival készült annak idején a festés.
                                                    Félig készen.....
                                                     utolsó öltések.....
                                                    ...és a kész munka!:)

14 megjegyzés:

Julcsi írta...

Jaj, de szeretem a lelkesedésedet! Nagyon szép lett!

Clinique-Bogi írta...

Margó! Ez valami csoda!

BORI írta...

Ugye behozod a klubba, hogy közelebbről is szemügyre vehessük? :)

Marika írta...

Gratulálok nagyon szép:))

a Matula ikrek írta...

Gyönyörű lett a tűzés, a színei pedig mesések!!!

Czkriszta írta...

Hát az már igaz, hogy nem akarásnak nyögés a vége.De most az is bebizonyosodott, hogy akarásnak viszont ilyen szépség!Gratula!

bruercsi írta...

Ez NAGGGYON SZÉP!!!! Nem hordok kalapot, de most megemeltem!!! :)
(Jaj, ez szóellenőrzés! :( )

Ulla's Quilt World írta...

Your quilts/crafts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world!
www.quiltworld2.blogspot.com
Hugs, Ulla (from Finland)

Margó írta...

Kedveseim!
Nagyon örömmel olvasom,hogy Nektek is tetszik!:)
Simogatom,nézegetem most már látom,hogy megérte az a sok bontás ami idáig eljuttatott,és már nagyobb lelkesedéssel gyakorlok tovább!:)

Margó írta...

Dear Ulla!
I'm glad you like my work :)
thank you!:)
Margó

erzsó írta...

Húúúú de szép!

Lonci (Győr) írta...

Ez igen:-)))

Farkasné Margó írta...

Druszám! Ez gyönyörű!
Margó tündér Egerből

ezkriszti írta...

Szépséges!!