2012. július 9., hétfő

Csodadobozolós hétvége

Annó még Kecskeméten csodálkoztam rá Levente csodás varródobozára, azóta epekedtem érte, és ezzel nem voltam egyedül.
Annyit emlegettük az ominózus dobozt,hogy Levente meghívott bennünket hétvégi dobozkészítésre.
Ugyan vittünk varróeszközöket,de mind kiderült varrni csak minimálisan kell,inkább a ragasztani, na és ilyen a mi formánk, vasalni. Kint közel 40 fok volt,bent mi még felturbóztuk a hőmérsékletet két vasalóval,ahogy kell!:))
Öntöttünk magunkba minden elképzelhető jeges finomságot, és rengeteget nevettünk egymáson,és saját magunkon, de nem adtuk fel. Igy aztán megszülettek a dobozkák,hála és köszönet érte Leventének.
Még több infót a hétvégéről itt találtok.

                                                 



13 megjegyzés:

Böbe Morzsák írta...

Örülök, hogy ilyen klassz dobozt készítettetek. Nagyon tetszik, praktikus!Jó, Nektek!!!

Clinique-Bogi írta...

Fantasztik bombasztik!!!

Bea írta...

Otletes, nagyon. :-)

Cic írta...

Gratula, szép lett! :-)
Örülök, hogy ekkora sikert aratott a tavalyi okításom Csanakon. :-)
Az tetszik, hogy hiába "egyformák" a dobozok, mégis mindegyik darab külön egyéniség. :-)

Betti írta...

Ez valami fantasztikus!

Juhizs írta...

Klasszikusan finom, elegáns :-)

Strugamano írta...

Nem csodálom, hogy ezért epekedtetek! Ilyen nekem is kéne!

LeLe írta...

Cic! Ne viccelj! Imàdjuk a dobozkádat!!! Készíteni és használni egyaránt. Örök hála Neked érte!!!

LeLe írta...

Gratula Margóka! Tényleg nagyon szép lett. Köszönöm hogy itt voltatok. Köszönöm hogy vagytok nekem!!!

Cic írta...

LeLe! Dehogy viccelek! :-)))
Nézd meg ezt a linket és magad is láthatod amit írtam. :-)
Hiába ugyanaz a mint, mind más.
http://www.cicvarekkuckoja.hu/cicblog/?p=1627

Margó írta...

Sok mindent varrtam az utóbbi időben ami örömmel töltött el,de mondhatom,hogy ez a dobozka viszi el a pálmát!:)
Drága Cic! Istenke áldjon meg,hogy a kis csodadobozka készítését megosztottad velünk!:))

Ábrahámné Éva írta...

Gyönyörű és praktikus !!!!!!!

Monika írta...

Hűűűű!Micsoda doboz!!!!!