2012. október 24., szerda

Szabad gépi tűzés párnára

Felkérést kaptam egy díszpárnára.a mintát és technikát is szabadon választhattam.
A szabadról,mi más jutott eszembe,mind a szabad gépi tűzés,amibe menthetetlenül beleszerettem már egy ideje.
Rajzoltam,terveztem napokon keresztül,de egyik sem nyerte meg a tetszésemet. Míg végül a anyagválogatás közben a saját festésü anyagok között,találtam egy batikolt molinót amire ránéztem,és már meg is volt a terv!:) Rajzoltam,cérnát választottam,tűt cseréltem,és már tűztem is a mintát,ami ilyen lett!:)
                                                         



9 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Nagyon szép lett! :o)
A közepén levő jelnek van jelentése, vagy azt is csak az anyag adta?

Margó írta...

Köszi szépen lányok!:)
A párna közepén az OM jel van.
A hinduizmus emblémája.:)

Kriza írta...

szépet alkottál megint!

farkaszsuzsa írta...

Hát én hiába cserélnék tűt!
Nagyon szép!!

farkaszsuzsa írta...

Hát én hiába cserélnék tűt..!!
Nagyon szép lett!

Julcsi írta...

Tűznek itt is, ott is, mindenütt:)
Nagyon klassz lett!

beszand írta...

Margó, ez egyszerűen fantasztikus! Gyönyörű lett!

Ábrahámné Éva írta...

Csodálatos!!!!!!!

Unknown írta...

Remélem én egyszer elérem ezt a szintet.Már gyakorlok de nem eleget.Nagyon megtetszett a munkád.Margó