2010. október 4., hétfő

Szasikó

...Az interneten figyeltem fel rá!
Elsőre csak néztem,hogy milyen mutatós mintákat lehet kihozni,sőtét anyagon fehér fonallal. Nem tünt bonyolult,nehéz varrásnak,végül is olyan mind a fércöltés! Gondoltam én naivan,keresek egy egyszerü mintát,és hajrá,egy esős délután kivarrom. Mi az nekem!
Háááát.....nem egészen igy történt!
Miután rákerestem a neten,sőt könyvet is beszereztem erről a mutatós japán technikáról,mindjárt nagyobb tisztelettel néztem rá!
Kis poháralátét volt az első kisérletem,kb. 10 cm varrást, legalább 5x bontottam,mert az istennek sem sikerült két öltés egyformára.
A végén szerencsétlen alátét teljesen formátlanná vált,és a selejtben végezte!:o(
De nem adtam fel! Az ezüstvölgyi expon a japánoknál találtam egy szasikó halat,amibe első látásra beleszeredtem. Ahogy hazaértem,másnap már neki is láttam a varrásnak. Bizony itt is bontottam párszor,de csak kész lett.
Sok hibával,de az enyém! igy szeretem ahogy van!:o)


Nos hát ilyen lett az én első szasikó halam!

6 megjegyzés:

BORI írta...

Szép lett így bekeretezve!

Julcsi írta...

Nem kis aprósággal kezdted! Szép lett!

Margó írta...

Köszi lányok!
Már tervbe van a következő,amit igyekszem,még pontosabban,szebben elkésziteni!:o)

agibo írta...

Nekem is nagyon tetszik. Minden elismerésem! :)

peva írta...

Hát elsőre nagyon szép lett. Mennyivel előbbre vagy nálam, én is régóta készülök, hogy megpróbálkozzam, de még csak az elhatározás van meg, tett még nem követte. További jó munkát!

Berry írta...

Micsoda mutatós halacska! Ügyes vagy és kitartó is, hogy a többszöri bontás ellenére sem adtad fel! Csak így tovább!