2011. szeptember 28., szerda

Kapcsos pénztárca

Hetek óta hever a fiókban,a blogtalálkozón vásárolt varrható kapcsos pénztárcakeret.
Elővettem,nézegettem,majd visszakerült a fiókba.
De ma reggel,a neten,egyszer csak rátaláltam a megoldásra.
Méghozzá Szilvi blogján,sablonnal, leirással, profi módon ahogy kell!
Mai program törölve,fiók ki,keret kézben,rózsás anyag lekapva a polcról,
és nekiláttam a leirás alapján.
Csak egyszer bontottam,az én hibámból,de másodszorra már sikerült!:)
Akkor hát meg van az első kapcsos kis pénztárcám,remélhetőleg több is lesz!:)
Köszi Szilvi!:)
                                                 
                                                       


4 megjegyzés:

dióhéj írta...

szép lett, én ilyen kis kerek hasút még csak egyet-kettőt varrtam megrendelésre, mert ezek szerintem nem olyan jól fotózhatók, a csapott aljúak jobban megállnak a lábukon...dehát ugye kinek a pap, kinek a papné....bárcsak az én elsőm lett volna ilyen szép :)

a Matula ikrek írta...

Igazán szép kis első darab lett! :o)
Kéretik majd mutogatni a továbbiakat is! :o)

Margó írta...

dióhéj!
Valóban sokat rakosgattam,mert sehogy sem sikerült lefotóznom,de mind "elsőszülöttnek" ezt türelemmel tettem!:)
Csapott aljúról még csak álmodozom,de ha találok hozzá sablont,lehet,hogy az is lesz.
Szoktam nézegetni a te gyönyörűséges munkáidat,gratula hozzá!:)

Matula ikrek!
Örülök,hogy tetszik!:)
Természetesen ha szaporulat áll be kapcsoséknál,őket is bemutatom!:)

Kriza írta...

nagyon szép lett! olyan kicsit régimódi, jó hangulatú, szívhez szóló darab, tetszik! :-)